Salta al contingut principal

El PSUC viu realitza la seva Conferència Local a Terrassa

“Treballarem activament en defensa dels serveis públics, dels drets socials i laborals, per la millora dels nostres barris, per la igualtat i pel reforçament de Terrassa En Comú Podem”

Aquest dissabte 4 de març el PSUC viu de Terrassa, el partit català germà del PCE, hem realitzat la nostra VII Conferència Local, al Centre Cívic Montserrat Roig, aprovant un pla de treball i escollint un nou Comitè Local. L’anterior conferència la vam realitzar al maig de 2018.

Hem recordat i homenatjat als dos camarades que hem perdut tristament en aquest període: Ramón Santana i Francisco Roldán. Després d’un profitós debat hem acordat les línies de treball per aquest període, i hem escollit un nou equip de direcció encapçalat per Jonathan Atienza, de 40 anys, que substitueix com a secretari polític local a José María Martínez.

Ara per ara, la principal fita és la de treballar amb el teixit social i amb les necessitats dels barris, estar més presents i créixer com a organització. Des del PSUC viu hem identificat diverses lluites on considerem necessari sumar forces, entre les quals destaquen la lluita per la sanitat i educació públiques a la ciutat, el moviment en defensa de les pensions públiques, la situació dels pacients i familiars a les residències, el món del treball i el sindicalisme, el feminisme, el republicanisme, l’habitatge, l’ecologisme, el compromís amb la pau i la solidaritat entre els pobles i el moviment veïnal. D’aquesta manera, i com arriba en pocs dies, fem una crida a participar a la manifestació del dia internacional de la dona treballadora.

Ens comprometem a més a continuar enfortint Terrassa En Comú Podem, l’espai de l’esquerra que suma, i treballar per a que aquesta candidatura tingui el millor resultat possible a les eleccions municipals del maig i sigui decisiva en el proper període. De ben segur els nostres bons resultats a Terrassa ajudaran a Yolanda Díaz en el conjunt de l’Estat a continuar millorant les condicions de vida i de treball de la gent.

Per últim, també volem remarcar que volem contribuir a crear un teixit de ciutadania crítica i mobilitzada a tots els barris de Terrassa. Oferim el nostre partit com a espai de reflexió i de lluita a aquella ciutadania crítica que vulgui estar organitzada, a aquelles persones que vulguin lluitar per un futur per a la gent treballadora i per al planeta i per a qui pensi que és important que cuidem allò proper.